Nyelvtanulás gyorsan

Agyhullám szinkronizáció

Nagyon kellemes közérzet, könnyű nyelvtanulás, magas teljesítmény az agyhullám szinkronizáció hatására. Gyorsan megtapasztalhatja ezeket az érzéseket. Élvezze a fény és hang hatására létrejövő belső harmóniát és a korlátlan belső fejlődést a Kanadai MindAlive Inc. agytréner segítségével. Fejleszti a természetes théta agyhullámait a fény és hang impulzusok hatásával. A théta hullámokkal növelheti figyelmét, koncentrációs képességét és a nyelvtanulás hatékonyságát.
A megtapasztaláshoz csupán csak hátra kell dőlnie egy nyugodt helyen és élvezni a hang és fény hatására a szeme elé rajzolódó belső képeket és a mély relaxációt, miközben akár kedvenc zenéjét is hallgathatja.

Kipróbálhatja a Klinikák-Kálvin Nyelviskolában.

Mi az AVE? Segíti a nyelvtanulást?

Az AVE rövidítése az angol Audio Visual Etrainment-nek (Hang- és Fény Vezetés), amit a MindAlive Inc. dolgozott ki. A fény és hang impulzusokat előállító készülék egy agyhullám szinkronizáló eszköz. A fény és hang impulzusok a frekvencia követő válasz (Frequency Following Response, FFR) nevű hatás alapján vezetik az agyhullámokat egy előre létrehozott program szerint.

Ehhez egy fényimpulzusokat előállító szemüveget (LED fényforrásokkal) és egy hang impulzusokat előállító fejhallgatót kell használni, amelyek a felhasználót speciális agyhullám mintázatú állapotba juttatják. A fény és hang impulzusok egymásutánja egy frekvenciát határoz meg. Az agy működését szintén lehet frekvenciával jellemezni. Az agyhullámok frekvenciája az agyon belül az idegsejtek működésétől függ, amit befolyásol a hallás, tapintás, szaglás, látás vagy az ízlelés.

Ezek az érzékek a környezetből információt juttatnak az agyba elektromos jelek segítségével. A látás + hallás a legerősebb és legbiztonságosabb hatás az agyhullámok megváltoztatására. Miután megjelennek az ütemes jelek az idegrendszerben, néhány perc múlva az agy elkezd alkalmazkodni, ráhangolódik az impulzusokra, elkezdi követni a külső jelzések ritmusát.

Ez a folyamat a "vezetés" (entrainment) fény és hang által (AVE). Lényegében az agytréner készülék az agyhoz a saját nyelvén beszél - a frekvenciák nyelvén.

Kedvező hatásai:
Mivel a fény-hang impulzusok behangolják az agyhullámokat a megfelelő frekvenciára, ezért ennek a kedvező hatásait érezzük meg az AVE használatával. A fizikai hatások közül a legfontosabb, hogy növeli az agyban a véráramlást (Cerebral Blood Flow). Ez akár 25% növekedés is lehet. További hatása a glükóz metabolizációjának felgyorsítása, az az gyorsul az anyagcsere, az idegsejtek több energiához jutnak és ez által nagyobb teljesítménnyel tudnak működni.
Ezek a hatások összességében növelik a szellemi teljesítőképességet. Ez egy hatásos és olcsó lehetőség a különböző problémák megoldására, úgymint a figyelemhiányos szindróma (ADD), a szezonális depresszió (SAD), fibromyalgia vagy a krónikus fájdalom. Szinte minden korú gyerek és felnőtt talál magának alkalmazási területet akkor is ha nem küszködik nagyobb problémákkal. Kiváló felhasználási terület a képességek fejlesztése, ezért hasznosnak találják a sportolók a fizikai teljesítmény javítására, a tanulók a tudás beépítésére, valamint az idősebbek a szellemi teljesítmény megőrzésére.

Szerk.: Nyelviskola Budapest

Mondd meg te, mi történjen/

A csoportos nyelvtanfolyamok nem váltak be?
Jobban menne a nyelvtanulás, ha csak veled foglalkoznának?
Mondd meg te, mi történjen!
Robbanásszerű fejlődés a nyelvtanulásban az egyéni, interaktív nyelvtanfolyamokon.

Ajánló: Nyelviskola Budapest

Német turista nyelvtanfolyam /új/

Német nyelvi felkészítés külföldi nyaraláshoz.
20 órás rövid tanfolyam a német nyelvterületen nyaralóknak.
Felkészítés minden lehetőségre: természetjárás, városnézés, sí, kerékpár, rafting...
Német alapfokú tudással rendelkezőknek.

Ajánló/AAAPista/ Nyelviskola Budapest

Levélírás

Néhány jó tanács az angol írásbelihez.

Erre a feladatra 90 perce van.
Ez a feladat adja az írásbelire kapott pontszámainak a 40%-át.
Először nagyon alaposan olvassa el a feladatot és az utasításokat.
A tökéletes levélírás három szakaszból áll.
1. Pre-writing
Tervezzen, írjon vázlatot.
2. Writing
Írjon piszkozatot, majd írja meg szép kerek mondatokban a levelet.
3. Revising
Legalább háromszor olvassa át a levelet. Ellenőrizze nem maradtak-e nyelvtani, központozási vagy helyesírási hibák.

Tartalmi követelmények:

Fontos a megfelelő terjedelem és stílus.
Nem felel meg az egyszerű mondatokkal és alapfokú nyelvtani szerkezetekkel megírt erősen leegyszerűsített levél.

Formai követelmények:

Ha lehet, másfeles sorközzel írjon.
Tartsa be a hivatalos levél formai követelményeit.
Jobb felső sarokba írja a feladó címét. Használjon fiktív nevet és címet. Ne fordítsa le az utca és a tér szavakat angolra.

Sok sikert!


Budapesti és gödöllői nyelviskoláinkban nagy hangsúlyt helyezünk a tökéletes felkészítésre.

Jelentkezzen angol nyelvvizsga felkészítő egyéni nyelvtanfolyamunkra.



Szerző/AAAdolf/ nyelviskola Budapest




Nyertesek!

Megtörtént a sorsolás!

Nyolc aranyat nyert a magyar csapat Rióban.
Nyolc 40 órás angol, német, spanyol nyelvtanfolyamot sorsoltunk ki a hírlevél listán szereplők között.

Nyertesek:

Bándy Károly Budapest
Balogh Anna Éva Budapest
Czinege Zsuzsa Budapest
Kerekes István Budapest
Mezei Péter Hajdúszovát
Nagy Gábor Szada
Schimm István Gödöllő
Szentesi László Budapest


A tanfolyamok 2016. december 31-ig beválthatók.


Nyelviskola Budapest

Sorsolás!

Amennyi aranyérmet nyernek sportolóink Rióban, annyi ingyenes 40 órás angol, német vagy spanyol nyelvtanfolyamot sorsolunk ki augusztus 21-én, az olimpia utolsó napján.

A sorsoláson a hírlevél címlistán szereplők vesznek részt.
Feliratkozhat Ön is!
Küldje nevét, telefonszámát e-mailben címünkre!
klinikak@nyelvtanulas-gyorsan.hu

Szókincs

Sokszor kérdezik budapesti nyelviskolánkban, hogy mekkora az a szókincs, amivel már boldogulni lehet.
Erre nehéz válaszolni, mert a kommunikációhoz néha elég a kezünk és a lábunk.
Viszont, ha Shakespeare-t akarunk angol nyelven olvasni, akkor szükségünk lehet egy bő húszezres mennyiségre.
Nálunk az angol nyelvtanfolyam egy-egy kurzusán 1000-1200 szavas szókincset lehet elsajátítani.
Egy felmérés alapján friss diplomásaink 1800-2500 szavas szókészlettel rendelkeznek, ami pár évvel ezelőtt még az általános iskolát végzettekre volt jellemző.
Vizsgálhatjuk irodalmunk nagyjait is. A már korábban említett angol drámaíró zseni szókincsét, művei alapján közel 23 000-re becsülték. Ennél egy picivel nagyobb mennyiséget mértek Petőfinél és Aranynál, cca. 25 000-t.
Persze ez még bőven fokozható.
Jókainak, aki közel 100 regény írt, a szókincse 50 000-re tehető.
Most dőljenek hátra és kapaszkodjanak meg.
Bő huszonöt éves gyűjtőmunka után 1861-1871 között jelenik meg 6 kötetben a Czuczor-Fogarasi szerzőpárostól: A magyar nyelv szótára, ami 113 000 szócikket közöl.
Végül következzen Kelemen József nyelvész. Számításai alapján a magyar szókészlet nagysága
1 065 000-re becsülhető!!!
Nos, most akkor hány szó is kell a boldoguláshoz?

Szerző/AAAdolf/ nyelviskola Budapest

Nyelvtanító appok

Ahhoz, hogy még eredményesebb legyen a nyelvtanulás, szükségünk van az otthoni célnyelvi légkör megteremtésére. Az utóbbi években az eddig használt (feliratos filmek, kétnyelvű könyvek, célnyelvi TV csatornák stb.) lehetőségeken kívül az okos telefonok terjedésével megjelentek az ingyenesen letölthető nyelvtanító appok. Ezekről szól a következő rövid áttekintés:
Duolingo, Rosetta Stone, Babbel, három a legnépszerűbb nyelvoktató alkalmazások közül. Mire is lehet használni ezeket az ingyenes appokat? Működhet-e a nyelvtanulás akár tanár nélkül is?
A Duolingo egyelőre hat nyelven érhető el, január óta magyarul is. A magyar felhasználók egyelőre csak angolul tanulhatnak, ennek ellenére már több, mint 300 ezer magyar felhasználója van az oldalnak és az alkalmazásnak. Mindenki három vagy négy élettel vág neki a szinteknek, fordítási feladatokkal tanulhat újabb kifejezéseket, kommenteket írhat-olvashat, kérdéseket tehet fel.
A Rosetta Stone nevű oldalt már több millióan használják. Harminc nyelv közül lehet választani. A tanuláshoz nincs semmilyen közvetítő nyelvre szükség, az oldal képekkel és főleg a megtanulandó nyelvvel kommunikál. A legjobb benne az élő, videós oktatás, anyanyelvi tanárok segítségével is lehet gyakorolni.
Babbelt az elmúlt években 25 millióan kezdték használni. 13 választható nyelv van. Sok más oldallal ellentétben a Babbel a kiejtést is értékeli, a baj csak az, hogy a hangfelismerő alkalmazás nem tökéletes, sokszor az unalomig el kell ismételni az adott szót, mire a rendszer nehezen, de enged továbblépni. Az app internet nélkül is működik.
Megoszlanak a vélemények, hogy melyik módszer mennyire hatékony. Egy felmérés szerint a Duolingóval átlagosan 34 óra alatt lehet elsajátítani annyi kifejezést és nyelvtani elemet, amennyit egy átlagos féléves nyelviskolai kurzuson szoktak megtanulni a diákok. A Rosetta Stone-nal 55-60 óra alatt lehet ugyanezt az eredményt elérni. A Babbel ehhez 50 órát garantál.
Egy valamiben viszont sajnos egyformák ezek az appok, általában minden készséget viszonylag jól fejlesztenek, kivéve a legfontosabbat, a szóbeli kommunikációt.

közzétette/csszarvas/nyelviskola Budapest

Lozanov, a hatékony nyelvtanulás fejlesztésének úttörője

Nyelvtanulási módszerünkről már olvashattak, de mindenképpen említést kell még tennünk egy olyan kiváló tudósról, akinek munkássága ránk is nagy hatással volt. Számos lényeges megfigyelése, útmutatása segített minket az angol, német és spanyol nyelvtanfolyamok módszertanának kidolgozásában.
A XX. század második felében Bulgáriában, Dr. Georgi Lozanov (pszichiáter, pszicho terapeuta, agy fiziológus és pedagógus) a hatékonyabb tanulás érdekében kísérletekbe kezdett. Ezek eredményei óriási hatással voltak a nyugati világ gondolkodására. ?Szuper tanulás? címmel könyvet írt. Ebben a kísérletei eredményeiről számol be. Lozanov professzor felfigyelt arra, hogy az információ mennyisége annyira gyorsan nő, hogy senki sem tarthat lépést vele. Akármilyen területen dolgozunk, évente több tucat, több száz, több ezer cikk jelenik meg, ezt senki nem tudja mind elolvasni. Kezdte foglalkoztatni, hogyan lehetne olyan módszert kialakítani, amellyel gyorsabban tanulhatunk. Módszerét gyorsított tanulásnak nevezte. Megfigyelte, hogy tanulás közben képesek vagyunk a két agyféltekénk megfelelő összehangolására és használatára. Bizonyos funkciókat a bal félteke lát el, más funkciókért pedig a jobb felelős.
A gyerekek egészen 5-6 éves korukig 25-30-szor gyorsabban tanulnak, mint a felnőttek. Kezdeti kutatásai fókuszában az állt, hogyan lehetne-e újrateremteni a gyermekkori feltételeket.
Azt tapasztalta az agy funkcióinak vizsgálatakor, hogy a bal és a jobb félteke igen különbözőképpen dolgozik. A megfelelő teljesítményhez a két féltekét össze kell hangolni. Amikor azt vizsgálta, hogyan tanulnak az emberek, rájött, hogy tanulás közben eltérő az agyhullám-tevékenységük. Különböző, eltérő okok miatt.
Lozanov szerint az agy négy különböző szinten működik.
Az első szint az ún. béta szint. A béta szint másodpercenként 14 hullám vagy több. A béta szint az éber állapot. Ebben vagyunk most is. Amikor az agyunk aktívan, élénken működik. Az agyhullám-tevékenységünk, a ciklusok, az agyhullám-tevékenységünk igen élénk. Az időnk legjavát ebben töltjük. Ez az az idő, amikor tanulásunk a legkevésbé hatékony.
A második az alfa szint, ez másodpercenként 8-13 hullám vagy ciklus. Ez már inkább moduláltabb hullámszint. Azt tapasztalta, hogy ebben az állapotban jobban tanulunk. Ez a mély ellazulás állapota. Ebben az állapotban akkor vagyunk, amikor teljesen ellazulva ülünk, amikor például ábrándozunk. Elalvás előtt is erre a szintre megyünk vissza.
A harmadik az ún. théta szint, itt másodpercenként 5-7 hullám mérhető. A théta szintnek nagyobbak a hullámai, és ebben a théta szintben vagyunk közvetlenül azelőtt, hogy álmodni kezdünk. Lozanov azt tapasztalta, hogy az alfa és a théta szint az, ahol a legjobban lehet tanulni. Amikor ezen a szinten tanulunk, tanulási képességünk ugrásszerűen nő. A théta alatt a delta van. A delta a negyedik szint, másodpercenként 0,5-4 hullám. És ezek hosszú hullámok. Másodpercenkénti fél hullám alatt már nem működik a szervezet.
Lozanov kidolgozott egy nyelvtanulási módszert, amelyhez zenét használt és relaxációt. Kísérleteit 1965-66-ban Bulgáriában végezte. A nyelv pedig, amelyet választott, a francia volt.
Lágy, lazító hatású zene szólt. Leoltották a villanyt, és felolvasták a szavakat. A lapok egyik oldalára franciául voltak odaírva, másikra bolgárul. Amint felolvasták a szavakat, a hallgatók ellazult állapotban megismételték őket. Átvették a szavakat, és majdnem mindet tudták. Először éber állapotban hallgatták a szavakat, másodszor mélyen ellazult állapotban, harmadszor ébren újra ismétlés jött. Az első alkalomtól kezdve 98%-os volt a megjegyzés. Minden foglalkozás végén a tanult szavak 98%-ára emlékeztek. Hat hétig folytatták a kísérletet, és minden diák elérte a 98%-os szintet. Holott előzőleg semmit nem tudtak franciául.
Mielőtt abbahagyták volna a kísérletet, Lozanov 15 újabb önként jelentkezőt hívott. Lozanov azt kérdezte: ?Meg lehet-e tanulni 500 szót is egyetlen nap alatt?? Egy szombati napon összegyűltek, egész nap dolgoztak. A nap végén kiderült, hogy 98%-ban jegyezték meg az elhangzott szavakat.
Lozanov folytatta: ?Nézzük meg: nem lehet-e tovább növelni a teljesítményt?? ? mondta. És visszahívta a 12 legjobb hallgatót. Két héttel később összeültek, hogy megnézzék, meg tudnak-e tanulni 1000 szót egy nap alatt ? 1000 vadonatúj szót egy nap alatt. A foglalkozás végére ez is sikerült nekik. Érdekes, hogy körülbelül 6 hónappal később újra összehívták az 50 diákot, hogy megnézzék, mennyire emlékeznek még. Nem volt alkalmuk franciául olvasni, nem volt alkalmuk beszélni. Mégis az derült ki, hogy 69%-ra emlékeznek, ismétlés nélkül. Egy ismétlés után az eredmény újra 98% lett. A zenét relaxálással ötvöző módszer ? az alfa szinten, a két félteke serkentésével ? a tanulási képesség jelentős növekedéséhez vezetett.
1974-ben Lozanov már 1800-ra növelte az egy nap alatt megtanulandó szavak számát. A megjegyzés 98% volt. 1979-ben, egy különleges kísérletben, kiválasztott diákokkal, Lozanov 3000-re növelte a szavak számát egy nap alatt. A megjegyzés 98%-os maradt.
Ez fantasztikus! Lozanov felismerte, hogy az agy tanulási képessége egyszerűen végtelen. Korlátlan mennyiségben képes információt begyűjteni. Lozanov bebizonyította nekünk, hogy az ember képes megtanulni egy nyelvet akár egy nap alatt, tartós eredménnyel.
Lozanov nyelvtanítási módszerét 1978-ban az UNESCO is elismerte és ajánlásával látta el.

Szerző/AAAdolf/nyelviskola Budapest

Szuggesztopédia

Lozanov következő gondolatból indult ki:
Az emberek sokkal többet és sokkal gyorsabban képesek megtanulni, ha tudatuk mentes mindattól a törmeléktől, pszichológiai zajtól, amelyet általában a szorongás, gátlás vagy korábbi tanulási emlékek okoznak. Ezeket az anti-szuggesztív gátaknak nevezte el. Ezeket az ember személyisége megvédésére épít fel, valójában nem lerombolni, hanem inkább megkerülni kell, amelyre többféle lehetőség kínálkozik. Nyelvtanulási módszerével az agy kapacitása maximálisan kihasználható. A szuggesztopédia, Lozanov szerint az agy tudatos és tudattalan részét egyaránt bevonja a tanulásba. A tudatos szint a nyelvre épít, a tudattalan pedig a perceptuális- észlelési benyomásokra. A tanulás légző gyakorlattal kezdődik. Egy levegővételi periódus nyolc másodpercig tart, ebből kettő a belégzés, négy a levegő-visszatartás és szintén kettő másodperc a kilégzés. Közben halk barokk zene szól. Ezután kerül sor a - tanulók lélegzetvételéhez igazodó - tananyag felolvasására, aminek sebessége igazodik a tanulók lélegzetvétel tempójához. Nyelvtanulás esetén a lefordított szó felolvasása két másodperc, az idegen szóé négy, amit két másodperc szünet követ. Az idegen szó felolvasásakor a tanulók visszatartják lélegzetüket. Ezt a tanulási technikát az USA-ban nemcsak az iskolában alkalmazzák, hanem a vállalati tanfolyamokon is.

Szerző/Sr. Esteban/nyelviskola Gödöllő/nyelvtanulás

Német munkavállalói nyelvtanfolyam

Német nyelvből felkészítés állásinterjúhoz, munkavállaláshoz.
Kezdő nyelvtanulók számára német nyelvoktatást, valamint szakmai nyelvi képzést (építőipar, egészségügy, szolgáltatás területen is ) vállalunk, a külföldi nyelvterületen való sikeres elhelyezkedés, állásinterjúk céljából.

ajánló/Pistabá/nyelviskola Budapest

Nyelvoktatás története néhány mondatban

A középkorban olyan iskolamesterek tanítottak nyelveket, akiknek nem volt még előképzettsége, csak nyelvismerete. Az 1600-as évekből már rendelkezünk olyan forrásokkal, amikből kiderül a tanítás módszere is. A 17. század elején a nemzetek tanítója, cseh Comenius megírja a Didactica Magna (Nagy oktatástan) után az első jelentős latin nyelvkönyvet is.
- A 19. század elején jelent meg a nyelvtan-fordító módszer. Középpontjában a nyelvtan, valamint az ehhez szükségesnek ítélt szókincs bemagoltatása állt. A módszer nem gyakoroltatta külön a nyelvhasználatot, a kommunikációt. Ellenben viszont sokat gyakoroltatta a fordítást és a nyelvtant.
- A 19. század végére már a komplex direkt módszer a jellemző, amely az anyanyelv központi szerepét megszüntette. Az órák csak a választott célnyelven folytak. Az oktatás során, a diákok is kommunikáltak, viszont az anyanyelv hiánya lelassította és nehézkesség tette a nyelvórákat.
- A szuper intenzív módszer a II. világháború során jelent meg, és célja a nyelv minél gyorsabb elsajátítása. Jelentősége az ügynökképzésben vitathatatlan, a tudás tartóssága viszont megkérdőjelezhető.
- Az 1950-es évektől jellemző az audiolingvális módszer előre törése, lényege, hogy a nyelvtanulást a szokások begyakorlásaként értelmezték. Az órákon sok volt a gyakoroltatás és a megerősítés, de a szokások egyszerű begyakorlása nem vezetett használható nyelvtudáshoz, a tanuló nem vált képessé önálló alkotó műveletek elvégzésére.
- Az 1980-as évektől a kognitív, megismerő, gondolkodáson alapuló nyelvtanulási módszer hódított. Ez Stephen Krashen nevéhez köthető. A tanítási módszerének célja, hogy érthető benyomásokat biztosítsunk és valós kommunikációs helyzetekre készítsük fel a tanulókat. Ne javítsuk folyamatosan a diákokat, kerüljük el a szorongások kialakulását. Szerinte a formális nyelvtan tanításának nincs értelme, mert ez tanulás és nem elsajátítás.
Napjaink nyelvtanulási módszere viszont a beszédközpontú nyelvtanítás, aminek a fő célja az, hogy idegen nyelvet, nyelveket jól beszélő embereket képezzen. Az ilyen emberek nem csak a nyelv szabályait és elveit, felépítését ismerik, de az adott társadalomra jellemző társalgási szokásokat is, melynek köszönhetően képesek a helyzetnek megfelelően használni a célnyelvet.
Nagy szerepet kap a tanuló szükségletei és igényei. A tantervet és a tananyagot is ehhez alakítják. A tanulók az új nyelvi elemeket kölcsönhatásban tanulják, a gyakorlás során pedig cél az olyan helyzetek kialakítása, melyek a diákokat beszédhelyzetbe hozzák. Fontos a változatos módszerek alkalmazása. Cél a nyelv, a nyelvhasználat eredeti helyzetben való bemutatása. A diákok nyelvi fejlődését segíti, ha az órák döntő többségben leginkább a célnyelven zajlanak, viszont bizonyos helyzetekben az anyanyelv is nyugodtan alkalmazható.

Szerző/AAAdolf/nyelviskola Budapest

Angolt angollal!

A BBC már 1943 óta segíti az angol nyelvvel ismerkedőket.
Weboldalukon "kismillió" lehetőség közül választhatsz.
bbc.co.uk/learningenglish

ajánló/Pistbá/nyelviskola Budapest

Egy kis színes...

University of Cambridge
Angol nyelvterületen (Oxford után) a második, világviszonylatban pedig a harmadik legrégebbi, folyamatosan működő felsőoktatási intézmény.
Az egyetem a Cambridge-ben 1209-ben letelepedő tudósok társulatából nőtte ki magát, akik a korabeli feljegyzések szerint Oxfordból menekültek el a helyi lakosokkal történt összetűzéseket követően.
Cambridge jellegzetessége, hogy az egyetemi intézeteken, kutatóközpontokon felül részben autonóm intézmények, ún. college-ok alkotják. Ezek száma ma 31.
Egyik leghíresebb közülük a Trinity College /alapította VIII. Henrik 1546-ban/. Diákjai közül harmincan kaptak Nobel díjat. Itt tanult és tanított Sir Isaac Newton is.

Szerző/AAAdolf/nyelviskola Budapest

ha már a szótárakról beszélünk

Tudtad, hogy...
az első magyar nyomtatott szótárt Pesti Gábor jelentette meg 1538-ban Bécsben? Ez hat nyelvet (latin, olasz, francia, cseh, magyar és német) feldolgozó fogalomköri szótár volt.

Szerző/AAAdolf/nyelviskola Budapest

Kötelező letölteni!

Google fordító program mobilra! /ingyenes/
Kötelező letölteni!!!
play.google.com/store/apps/details?
Fordítás 90 nyelven gépeléssel
* Szövegek azonnali fordítása a fényképezőgéped segítségével 26 nyelvre
* Kétirányú azonnali automatikus beszédfordítás 40 nyelven
* A billentyűzet használata helyett az ujjaddal rajzolhatsz
* Nyelvi csomagokat tölthetsz le, amelyeket utazás közben használhatsz, illetve ha drága vagy lassú az internetkapcsolat.
* Megcsillagozhatod és mentheted a fordításokat a jövőbeni használathoz
* Fotókat készíthet szövegekről a jobb minőségű fordítások érdekében, vagy az olyan nyelvek esetében, amelyek nem támogatottak az azonnali kameraképes fordításhoz
* Óriási segítség pl. az angol nyelvtanfolyam elvégzéséhez
Bizonyos funkciók nem működnek minden nyelven.
A rendszer a következő nyelvek közötti fordításra ad lehetőséget:
afrikaans, albán, angol, arab, azerbajdzsáni, baszk, belorusz, bengáli, bolgár, bosnyák, burmai, cebuano, chichewa, cseh, dán, eszperantó, észt, filippínó, finn, francia, galíciai, görög, grúz, gudzsaráti, haiti kreol, hausza, héber, hindi, hmong, holland, horvát, igbo, indonéz, ír, izlandi, japán, jávai, jiddis, joruba, kannada, katalán, kazah, khmer, kínai (egyszerűsített), kínai (hagyományos), koreai, lao, latin, lengyel, lett, litván, macedón, magyar, malagaszi, maláj, malajálam, máltai, maori, maráthi, mongol, német, nepáli, norvég, olasz, orosz, örmény, pandzsábi, perzsa, portugál, román, sesotho, spanyol, svéd, szerb, szinhala, szlovák, szlovén, szomáli, szuahéli, szundanéz, tadzsik, tamil, telugu, thai, török, ukrán, urdu, üzbég, vietnami, walesi, zulu

ajánló/Sr.Esteban/nyelviskola Gödöllő

Tanulj nyelveket úgy, ahogy az anyanyelvedet tanultad.

Hetente olvashatunk újabb és újabb nyelvtanulási módszerekről. Csodát ígérnek a magukat csak furcsa módszernek titulálók, akik szótanuló kártyákkal operálnak. Robbanásszerű fejlődést ígérnek a sok beszéd, nulla könyvhasználatot hirdetők. Folyamatosan feltűnnek és eltűnnek ezek a nyelvtanulási lehetőségek. Közös bennük a kőkemény marketing és az emberi hiszékenység kiaknázása.
Pedig van egy módszer, ami velünk együtt él. Hibátlanul működik már vagy 15-20 000 éve. Nem gond a bőrszín, az IQ, a földrajzi elhelyezkedés. Tanulj nyelveket úgy, ahogy az anyanyelvedet tanultad.
Tegyél egy próbát a budapesti vagy a gödöllői nyelviskolánkban.

Szerző/AAAdolf/nyelviskola Budapest

Kedves oldallátogatók!

Hamarosan elkezdjük feltölteni a nyelvtanulással kapcsolatos aktuális híreket és érdekességet.

Próbaóra jelentkezem!

Focus on Quality